آبمیوه گیری دستی چی بخرم بهتره ؟ [45 مدل بهترین دستگاه آب میوه گیری دستی ]

آبی بیوتی در این مقاله همراه شماست تا بهترین آبمیوه گیری دستی را به شما معرفی کند. آبمیوه گیری دستی چند سالی است که یکی از لوازم اصلی آشپزخانه ها شده است. این ابزار آب میو ه‌ها و مرکبات را با له کردن گوشت ماده غذایی استخراج می‌کند.. طیف گسترده ای از محصولات برای این منظور ساخته شده و در بازار وجود دارد که از ابزارهای دستی ساده گرفته تا مدل های خودکار و الکتریکی که مقدار بیشتری از میوه ها را در زمان کمتر آب میگیرند را شامل می شود.
تاریخ انتشار 21 تیر 1403

خرید 12 مدل بهترین ظرف تخمه خوری شیک و مقاوم با قیمت ارزان

آیا می خواهید بهترین ظرف تخمه خوری را بشنسید؟ در این مقاله از آبی بیوتی همراه باشید تا درباره بهترین ظرف تخمه خوری بیشتر بدانید. ظروف مخصوص تخمه و آجیل یکی از وسایل پذیرایی است که جدیدا در بازار وارد شده است. ظرف تخمه خوری با هدف تلفیق 2 ظرف ( یک ظرف برای خود تخمه و اجیل و ظرف دیگر برای پوست و دور ریز ) در یک ظرف تولید شده است.
تاریخ انتشار 20 تیر 1403

معرفی آشنایی با ماگ و انواع آن

به لیوان های دسته دار که بزرگتر از لیوان های معمولی هستند و ظرفیت آن ها حدود ۳۵۰ میلی لیتر است ماگ گفته می شود. خرید تراول ماگ که معمولا شفاف نیستند و رنگ محتویاتشان را نشان نمی دهند. زیرا این فلسفه ای است که رنگ قهوه آنقدر جذاب نیست که نیاز به نمایش داشته باشد. در حالی که ظرف نوشیدنی چای شفاف است تا رنگ چای دیده شود. برای معرفی ماگ و آشنایی با انواع آن با ما همراه باشید. خرید ماگ به عنوان یک وسیله شخصی شناخته می شود و همراهی همیشگی برای یک نوشیدنی گرم و دلچسب خواهد بود. همچنین خرید ماگ دیزنی هدیه ای عالی برای مناسبت های مختلف خواهد بود
تاریخ انتشار 16 تیر 1403

معرفی انواع لیوان و راهنمایی خرید لیوان

همه ی ما شنیدیم که انسان ها باید در طول روز حدود 3 لیتر آب مصرف کنند. یا اینکه شنیدیم مصرف روزانه شیر برای سلامتی بدن ضروری است. اما تا به حال به این نکته دقت کرده اید که برای مصرف روزانه این نوشیدنی ها به چه چیزی نیاز دارید؟ بله، یک لیوان! لیوان یکی از ضروری ترین و مهم ترین وسایل هر شخص و هر خانه ای است؛ چون در طول روز بارها و بارها از آن استفاده می‌کنیم. برای مثال تصور کنید اگر لیوان شخصی خود را به سرکار نبرید چه مشکلاتی برایتان به وجود می‌آید؟ دیگر نمی‌توانید بعد از چند ساعت کار مداوم یک لیوان چای بنوشید. یا مجبورید برای مصرف آب روزانه از لیوان دیگران استفاده کنید! همین نکته هاست که باعث می‌شود افراد در خرید لیوان دقت زیادی به خرج دهند و از سلیقه خود و نظر دیگران برای خرید این وسیله ضروری کمک بگیرند. لیوان به قدری ضروری است که در جهیزیه عروس هم جایگاه خودش را پیدا کرده است.
تاریخ انتشار 15 تیر 1403

معرفی جامع تراول ماگ "رفیق گرم روزهای سرد" | راهنمای خرید اینترنتی

تراول ماگ یا ماگ‌های سفری که در بازار امروزه ایران از محبوبیت بالایی برخوردار هستند نوعی ماگ محسوب میشوند که ساعت ها از سرد شدن نوشیدنی‌های گرم جلوگیری می‌کنند. همراه داشتن تراول ماگ در طول سفرهای داخل شهری و بیرون شهری، لذت سفر را برای شما دوچندان میکند. تراول ماگ عملکرد عالی خود را در حفظ دمای نوشیدنی های گرم در سفرهای طولانی و کوتاه، گردشگری، گردهمایی‌ها و دیگر فعالیت‌های خارج از منزل به خوبی اثبات کرده است. از ویژگی‌های بارز ماگ‌های مسافرتی می‌توان به حفظ دمای نوشیدنی، ظرفیت بیشتر نسبت به لیوان‌های معمولی، مواد ساختاری متنوع، حمل آسان و راحت و قابلیت شستشوی آسان اشاره کرد. در ادامه به معرفی و بررسی کامل تراول ماگ و روش خرید اینترنتی انواع ماگ سفری میپردازیم.
تاریخ انتشار 27 فروردین 1403

قیمت 10 مدل آب انارگیر دستی(بهترین) + راهنمای خرید اینترنتی | آبی بیوتی

آب انار به علت خواص بالای خود اعم از کاهش وزن، کاهش فشار خون، درمان کبد چرب، تقویت سیستم ایمنی بدن، دارای سطح بالایی از آنتی‌ اکسیدان ‌ها و پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان، بهبود کارایی قلب، جلوگیری از بروز پیری زودرس، کمک به سلامت استخوان و .... بسیار پر کاربرد می باشد. همچنین طعم عالی آن و کاربردش در دسر ها و .. افراد را به خریدن آب انارگیر یا آب انار وادار می سازد.
تاریخ انتشار 18 اسفند 1402

تراول ماگ یا ماگ مسافرتی هدیه پرطرفدار امسال

امروزه انجام تبلیغات مهم‌ترین راه برای رسیدن به کسب‌و‌کار حرفه‌ای و سود بالا است. استفاده از ماگ‌های مسافرتی یا تراول ماگ به جای دیگر روش‌های تبلیغاتی می‌تواند بسیار مناسب باشد و مشتری را به سمت کسب‌و‌کار شما جذب کند. در‌ادامه، اهمیت اهدای هدیه و ویژگی‌های تراول ماگ، به عنوان یکی از هدایای پر طرفدار امسال را بیان می کنیم.
تاریخ انتشار 23 دی 1402

نوشیدن آب به هنگام کمپینگ با بهترین ماگ استنلی

پیدا کردن یک ماگ مسافرتی خوب که بتوانید آن را در تمام ماجراجویی‌هایتان به همراه داشته باشید، چالش بزرگی به نظر می‌رسد. یک لیوان خوب نباید نشت داشته باشد. ترجیحا قابل شستشو در ماشین ظرفشویی باشد و نوشیدنی شما را ساعت‌ها گرم یا سرد نگه دارد. اما چه برندی را باید انتخاب کنید؟ پیشنهاد ما برند استنلی، یکی از بهترین برندهای تولیدکننده فلاسک و ماگ کوهنوردی، است.
تاریخ انتشار 8 آذر 1402
    تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف