خرید ونس برشکا با بهترین قیمت

ونس برشکا، مجموعه‌ای از کفش‌های شیک و امروزی است که توسط برند اسپانیایی برشکا، زیرمجموعه گروه ایندیتکس، ارائه می‌شود. این کفش‌ها با ظاهری مدرن و جوان‌پسند، به سرعت در میان مردم در سراسر جهان، از جمله ایران، محبوبیت یافته‌اند. در حال حاضر کفش‌های تمام سفید در ایران به اسم ونس برشکا شناخته می‌شود. در این متن همراه ما باشید تا درمورد این کفش‌ها و خرید آن از بهترین فروشگاه با قیمتی مناسب به شما بگوییم.
تاریخ انتشار 20 تیر 1403

بهترین دمپایی‌های زنانه برای راحتی و شیکی: معرفی 25 مدل پرطرفدار

دمپایی ها انواع مختلفی دارند و در موقعیت های متفاوت مانند منزل، مهمانی یا استخر و دریا از آنها استفاده می‌شود. دمپایی هم مانند کفش باید دارای کیفیت مناسب و ویژگی‌هایی برای راحتی پاها باشد. امروزه دمپایی ها مدل ها و طراحی های متنوعی دارند و به راحتی برای هر سلیقه و موقعیتی دمپایی مورد نظر خودتان را می‌توانید انتخاب کنید. دمپایی ها به دلیل وزن کم و سبکی که دارند به پاها احساس راحتی و آزادی بیشتری می‌دهند.
تاریخ انتشار 22 اردیبهشت 1403

احساس راحتی و اعتماد به نفس در زمین بسکتبال با بهترین کفش‌ بسکتبال(30 مدل)

بهترین کفش بسکتبال مردانه (best basketball shoes men) از نظر هر کسی ممکن است متفاوت باشد. هر کفش بسکتبالیست ممکن است برای هر فرد بسته به معیارهای خاصی مانند اندازه پا، نوع بازی، استیل بازی و اولویت های شخصی متفاوت باشد. لطفا در ادامه با این مطلب از آبی بیوتی با ما باشید.
تاریخ انتشار 21 اردیبهشت 1403

با30 مدل بهترین کفش فوتسال مردانه، بازی خود را به سطح بالا برسانید!

بهترین کفش فوتسال مردانه (best futsal shoes men) با عوامل و مولفه های مختلفی بستگی دارد. کفش فوتسال یکی از مهمترین وسایل ورزشی برای بازیکنان فوتسال است. با توجه به نوع زیره، جنس رویه، پارچه و راحتی استفاده، انتخاب بهترین کفش فوتسال برای بازیکنان مرد ، می‌تواند تفاوت زیادی در بازی داشته باشد.بهترین کفش فوتسال برای مردان ، باید دارای طراحی ارگونومیک و مقاوم باشد و همچنین باید برای بازیکنانی که در سطوح مختلف بازی می‌کنند، مناسب باشد. همچنین، کفش‌های فوتسال باید دارای دوام، زبری و کنترل بالای توپ باشند تا بازیکنان بتوانند بهترین بازی را ارائه دهند. لطفا در ادامه با این مطلب از آبی بیوتی با ما باشید.
تاریخ انتشار 20 اردیبهشت 1403

25 مدل بهترین کفش پیاده روی زنانه برای راه رفتن راحت

بهترین کفش پیاده روی زنانه، کفش‌هایی هستند که با پاهای شما سازگاری دارند و می‌توانند باعث بهبود راحتی و کاهش خطر آسیب شوند. لطفا در ادامه با این مطلب از آبی بیوتی با ما باشید.
تاریخ انتشار 19 اردیبهشت 1403

راهنمای خرید 30 مدل بهترین صندل زنانه[طبی،مجلسی]+قیمت

بهترین صندل زنانه (best Women's sandals) را در این مقاله از سایت آبی بیوتی خواهید شناخت. زیبا و شیک پوشیدن جزء جدانشدنی زندگی هر بانویی است. یکی از مواردی که در استایل روزانه بانوان، مخصوصا در فصل گرما خودنمایی می‌کند،صندل است. صندل‌ها با توجه به موقعیت مورد استفاده انواع مختلفی دارند مانند، صندل‌های مجلسی که در مهمانی ها از آنها استفاده می‌شود،صندل‌های استخر که عمدتا جنس پلاستیکی دارند و کف آنها به گونه ای است که مانع لیز خوردن می‌شود، صندل‌های اتاق یا هتل که دارای کفی نرم هستند و برای استفاده بر روی فرش مناسب اند.
تاریخ انتشار 31 فروردین 1403

مشاهده‌ لیست قیمت برندهای کیف و کفش زنانه در ایمالز

برندهای متعددی برای کیف و کفش‌های زنانه وجود دارد. تفاوت این برندها در کیفیت ساخت، طراحی، متریال مورداستفاده و غیره است. پس بر این اساس، قیمت کیف و کفش زنانه متفاوت است. در ادامه‌ی این گفتار به بررسی قیمت‌های برندهای مختلف کیف و کفش زنانه در ایمالز می‌پردازیم.
تاریخ انتشار 26 دی 1402

نکاتی هنگام انتخاب نیم بوت دخترانه باید بدانید| 7 نکته بسیار مهم

بوت زنانه شیک یکی از انواع مدل‌های کفش زنانه می‌باشند که همچون انواع مدل های نیم بوت اسپرت دخترانه بسیار جذاب است و با ست کردن درست آنها با سایر لباس‌ها می‌توان به یک تیپ بسیار شیک و زیبا دست یافت. انواع بوت‌ها در ابتدا فقط برای حفاظت از پا در فصل سرما و گرما و پوشانندگی ساق پا به وجود آمدند.
تاریخ انتشار 22 آذر 1402

راهنمای کامل برای خرید کفش های اسکیچرز (Skechers)

بهترین کفش اسکیچرز، در دنیای امروزی انتخاب یک جفت کفش مناسب برای فعالیت‌های روزمره و ورزشی بسیار مهم است. کفش های Skechers یکی از برندهای معتبر در این زمینه هستند. در این مقاله، به بررسی جزئیاتی درباره بهترین کفش اسکیچرز خواهیم پرداخت.
تاریخ انتشار 30 آبان 1402
    تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف