آشنایی با موسسه گیلنا و اساتید اوج یادگیری

عارف ربیعیان که جزء بهترین و بزرگترین اساتید شیمی کنکور کشور میباشد، بصورت سالیان متوالی در انتشارات گیلنا فعالیت مینماید
تاریخ انتشار 19 مرداد 1403

انواع اختلالات روانی، عوامل و راه حل ها

اختلالات روانی مجموعه متنوعی از شرایط را تشکیل میدهند که بر سلامت روانی و عاطفی فرد و افکار، احساسات، رفتارها و عملکرد کلی فرد مؤثر میباشند.
تاریخ انتشار 2 بهمن 1402

نکاتی در رابطه با درمان افسردگی

افسردگی بالینی یک وضعیت سلامت روان قابل تشخیص است که معمولا برای کنترل کردن نیاز به درمان دارد. اگر علائم افسردگی را تجربه می کنید، دانستن زمان کمک گرفتن می تواند در کم شدن شدت علائم شما مفید باشد.
تاریخ انتشار 20 آذر 1402

هرآنچیزی که در رابطه با دانشگاه های رشته ارشد علوم کامپیوتر باید بدانید!

کنکور ارشد علوم کامپیوتر، یکی از پرمتقاضی‌ترین کنکورها در طی چندین سال اخیر است. درواقع امروزه با توجه به پیشرفت علم و فناوری و رونق بازار کار گرایشات مربوط به رشته کامپیوتر، بسیاری از افراد قصد دارند تحصیلات عالی خود را در این رشته بگذارنند. اگر شما هم قصد ادامه تحصیل در این رشته پرطرفدار را دارید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که با گرایشات آن آشنا شوید. در ادامه این مطلب علاوه به معرفی گرایشات رشته کامپیوتر و علوم فناوری، منابع کنکور ارشد این رشته و همچنین دانشگاه‌های دارای پذیرش آن را معرفی خواهیم کرد.
تاریخ انتشار 20 آذر 1402

7 هدف مشاوره خانواده در روانشناسی که باید بدانید

خانواده یکی از قوی ترین روابطی است که می‌توانید پیدا کنید. با این حال، حتی بهترین خانواده‌ها نیز می‌توانند مشکلاتی در ارتباط داشته باشند. گاهی اوقات، این مشکلات مدت زیادی طول می کشد و به دلیل نزدیکی و آشنایی اعضای خانواده، موانع غیرقابل عبور به نظر می‌رسند. در این مواقع، ممکن است نیاز به یک متخصص و مشاوره خانواده باشد. اما هدف از مشاوره خانواده چیست و چگونه به خانواده‌ها کمک می‌کند؟
تاریخ انتشار 1 آذر 1402

تأثیر اعتماد به نفس در موفقیت

در دنیای پیچیده و رقابتی امروز، موفقیت به متغیرهای متعددی وابسته است که برخی از آن‌ها بیرون از کنترل فردی و برخی دیگر در درون افراد ریشه دارند. یکی از عناصر درونی که به شدت بر توانایی افراد در دستیابی به اهداف شخصی و حرفه‌ای خود تأثیر می‌گذارد، اعتماد به نفس است. این مفهوم که گاهی به آن خودباوری نیز گفته می‌شود، به ارزیابی‌ای که فرد از توانایی‌ها و ارزش خود دارد، اشاره می‌کند. اعتماد به نفس می‌تواند در بالا بردن کیفیت زندگی، بهبود روابط اجتماعی و حرفه‌ای و افزایش شانس موفقیت در امور مختلف مؤثر باشد.
تاریخ انتشار 18 آبان 1402
    تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف