بررسی 20 مدل برتر دستبند مغناطیسی با توجه به کیفیت ساخت، قابلیت تنظیم، اثرات بهداشتی و طراحی

با توجه به تحقیقاتی که در سراسر دنیا انجام شده، در اطراف تمام انسان ها، هاله ای از انرژی وجود دارد که بر اساس آن می توان بسیاری از بیماری های افراد را تشخیص داد. مثلا اگر بیماری خاصی در فرد وجود داشته باشد، قبل از بروز هرگونه علائم، هاله انرژی اطراف شما تغییر می کند. در علم متافیزیک ثابت شده که اگر بتوانید هاله اطراف خود را ترمیم کنید قطعا بیماری شما نیز رو به بهبودی می رود.
تاریخ انتشار 12 اردیبهشت 1403

10 مدل بهترین دستگاه بادکش

بهترین دستگاه بادکش(best blower): بادکش درمانی از شیوه‌های قدیمی در درمان بیماری‌ها و دفع سموم از بدن است. در طب سنتی بسیاری از بیماری ها به دلیل سردی اندام ها است که بادکش کردن باعث تقویت جریان خون در آن ها شده و موضع را گرم می‌کند، در نتیجه پس از مدتی می‌توانیم علائم بهبودی را در فرد مشاهده کنیم. در قدیم این درمان را با استفاده از استکان و به کمک پنبه آغشته به الکل انجام می‌دادند؛ به این صورت که با آتش زدن پنبه هوای داخل استکان را گرفته و با ایجاد یک خلاء سبب جمع شدن و تجمع خون در یک ناحیه از بدن می‌شدند. امروز در سایت آبی بیوتی به معرفی روش جدید بادکش که با استفاده از دستگاه می‌باشد، می‌پردازیم.
تاریخ انتشار 8 اردیبهشت 1403

20 مدل بهترین شمع پاکسازی گوش

یکی از شیوه‌های سنتی برای رفع جرم و امراض گوش است. جرم گوش یا سرومن ترشحاتی است که به صورت طبیعی در گوش به وجود می‌آیند. گاهی این ترشحات به مقداری می‌رسد که باعث آزار فرد شده و باید از گوش خارج شود.
تاریخ انتشار 30 فروردین 1403
    تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف