۶ مدل پابند ترند سال ۲۰۲۳

در این مطلب می‌خواهیم به بررسی و معرفی پابندهای ترند ۲۰۲۳ بپردازیم. این پابندها می‌توانند شامل پابند ماری و خاویاری باشند که امروزه به وفور خریداری می‌شوند. پابند بابونه، پابند چشم نظر، پابند گندمی و پابند کارتیر از جمله دیگر پابندهای ترند امسال هستند. با توجه به مینیمالیست بودن طرح این پابندها، از مد افتادن آنها احتمال بسیار کمی دارد.
تاریخ انتشار 24 شهریور 1403

خرید عینک آفتابی اورجینال از عینکچی

یکی از اکسسوری های پرطرفداری که در تمامی دهه های گذشته از سوی بسیاری از مردم کشورمان مورد استفاده قرار گرفته است، عینک ها هستند. بسیاری از افراد در زندگی روزمره خود استفاده بسیار زیادی از عینک ها می کنند. عینک های آفتابی به دسته های مختلفی از جمله عینک آفتابی زنانه و عینک آفتابی مردانه تقسیم بندی می شوند. عینک های آفتابی به عنوان یکی از مناسب ترین گزینه های ممکن برای ایجاد یک لایه حفاظتی بر روی چشمان شما در برابر اشعه UV شناخته می شوند. لازم به ذکر است که اشعه UV توانایی صدمه زدن به چشم شما را دارد.
تاریخ انتشار 27 تیر 1403

تکنیک ست کردن عینک آفتابی با لباس: راهنمای جامع خوشتیپ شدن

عینک آفتابی بیشتر از یک وسیله ی صرف برای محافظت از چشمانمان در برابر نور خورشید است. این اکسسوری شیک می‌تواند به عنوان امضای استایل شما عمل کند و ظاهری بی‌نظیر و منحصر به فرد به شما ببخشد. اما چگونه می‌توان عینک آفتابی را به درستی با لباس ست کرد و از آن نهایت استفاده را برد؟
تاریخ انتشار 10 تیر 1403

آموزش ساخت اکسسوری با سنگ مصنوعی | کسب درآمد از اکسسوری سنگی

اکسسوری‌های سنگی از جمله زیورآلاتی هستند که همیشه در دنیای مد و فشن مورد توجه بوده‌اند. این اکسسوری‌ها به دلیل زیبایی و تنوع طرح‌ها و رنگ‌های خود، جذابیت زیادی دارند.
تاریخ انتشار 28 خرداد 1403

خاص ترین گوشواره زنانه کوبیک در فروشگاه زیوریتو (4 مدل خاص و شیک)

تا به حال به درخشش یک گوشواره جذاب در گوش خودتان فکر کرده اید؟ اینکه بتوانید با خرید گوشواره زنانه استایل خودتان را متحول کنید، بسیار عالی است؛ اما احتمالا نمی توانید گوشواره های طلا و گران قیمت موجود در بازار را برای خودتان انتخاب کنید، چون بودجه کافی برای خرید آن ها ندارید. گوشواره زنانه کوبیک یکی از جذاب ترین گوشواره های زنانه موجود در بازار است که هم قیمت مناسبی دارد، هم هر کدام از مدل های آن، بسیار زیبا و منحصر به فرد هستند. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با 4 مدل از جذاب ترین گوشواره های زنانه برند کوبیک آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.
تاریخ انتشار 18 خرداد 1403

راهنمای خرید بهترین نیم ست نقره زنانه: معرفی 27 مدل برتر برای شما

بهترین نیم ست به مولفه ها و عوامل مختلفی بستگی دارد. به دلیل وجود تنوع بالا در طراحی و سبک های مختلف در نیم ست های نقره زنانه، نمی توان به طور دقیق به یک مدل به عنوان بهترین نیم ست نقره زنانه اشاره کرد. با این حال، برخی از عواملی که می تواند به عنوان معیارهایی برای انتخاب بهترین نیم ست نقره زنانه مطرح شوند عبارتند از:
تاریخ انتشار 15 خرداد 1403

بهترین ساعت مچی‌های دخترانه 2024

در دنیای مد و فشن، ساعت مچی یکی از اصلی‌ترین جزء‌های لوازم زیبایی و استایل می‌باشد. ساعت مچی‌های دخترانه به عنوان یک عنصر ضروری و شیک در جمع لوازم زیبایی و جواهرات دخترانه شناخته می‌شوند. با توجه به پویایی روند‌های مدی و طراحی، هر ساله مدل‌ها و استایل‌های جدیدی در بازار به وجود می‌آیند.
تاریخ انتشار 6 خرداد 1403

45 مدل بهترین آویز ساعت طلا،شیک و باکلاس

بهترین آویز ساعت طلا (best gold watch pendant) ، یک جواهر فوق العاده است که از زمان های قدیم مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. این آویز ساعت، علاوه بر اینکه به شما نشان می دهد که چند ساعت است، در واقع تبدیل به یک نماد ثروت و قدرت شده است. ساعت یکی از اکسسوری های ضروری در استایل افراد شده. درست است که امروزه همه افراد با گوشی موبایل خود میتوانند در هر لحظه از ساعت مطلع شوند اما تاثیرگذاری ساعت در ظاهر و استایل افراد را نمی توان نادیده گرفت. آویز ساعت نیز یکی از جدیدترین اکسسوری های فشن و مد است که بسیار جذاب بوده و زیبایی تکمیل کننده‌ای برای استایل فرد دارد.
تاریخ انتشار 20 اردیبهشت 1403

معرفی 20 مدل بهترین کیف دوشی زنانه برای استفاده روزمره

کیف یکی از لوازم ضروری در کمد هر بانویی است. کیف ها انواع مختلفی دارند اما کیف های دوشی برای استفاده روزمره انتخاب مناسبی است. استفاده از کیف های متناسب با پوشش، تکمیل کننده استایل شخص است و زیبایی پوشش را تکمیل میکند. کیف های دوشی با کاربردی که دارند جزء محبوب ترین کیف ها در بین بانوان هستند
تاریخ انتشار 14 اردیبهشت 1403

بهترین جواهرات نقره را از کجا بخریم؟

زیورآلات نقره نقش مهمی در زندگی افراد به خصوص خانم ها دارد؛ چرا که به وسیله آن می توانند زیبایی ذاتی خود را به نمایش بگذارند. جواهراتی چون انگشتر نقره، گوشواره و گردنبند نوعی مکمل استایل خانم ها، به حساب می آیند که هر فرد می تواند طرح و مدل آن را بسته به نوع سلیقه، حالت روحی و مکانی که قرار است به آن مراجعه کند انتخاب نماید؛ بنابراین بسیار مهم است که کیفیت بالایی داشته باشند و بتوانند توجه دیگران را به خود جلب نمایند.
تاریخ انتشار 21 فروردین 1403

معروف ترین طرح های ترند طلا در سال 2024 بر اساس برندهای معروف

در این مقاله، قصد داریم شما را با ترندهای محبوب طلا در سال 2024 آشنا کنیم و راهنمای انتخاب زیورآلاتی باشیم که با سلیقه و استایل شما همخوانی داشته باشند.
تاریخ انتشار 3 فروردین 1403

خرید 25 مدل بهترین حلقه تزیینی مو و بافت مو + قیمت

بهترین حلقه تزیینی مو و بافت مو (best hair ring) حلقه هایی در سایز و رنگ های مختلف هستند که اغلب سالن دارا و شنیون کارهای مو از آن ها استفاده می کنند. این حلقـه ها قیمتی ناچیز دارند و با کنار هم قرار گرفتن بر روی سر ظاهری جذاب و پرکار تر به بافت مو می دهند. بر روی همه نوع بافتی قرار می گیرند و یک بافت ساده را چندین برابر زیبا نشان می دهند. امروزه در سالن های آرایشی بجز رنگ و شنیون معمولی مو، انواع بافت های دخترانۀ بزرگسال و حتی کودکانه انجام می شود که در ترکیب با حلقه های تزئینی، نگین و مُهره های رنگی بسیار محبوب است. نحوۀ نصب بسیار راحتی دارند و بعد از اتمام کار به صورت تکی یا متصل به هم، روی خطوط بافت یا بین آنها نصب می شوند.
تاریخ انتشار 20 اسفند 1402

خرید 40 مدل انواع کلاه گیس زنانه و مردانه {ارزان، بلند} + قیمت

بهترین کلاه گیس زنانه و مردانه (best wig) راهی برای افرادی است که مو ندارند یا می خواهند بدون تغییر شکل در رنگ یا قد موی سرشان تنوعی به سر و شکل خود بدهند! انسان ذاتا زیبایی طلب است و تلاش می کند زیبا به نظر برسد؛ موی سر تاثیر مستقیم بر زیبایی ظاهر شما دارد پس مراقبت از ظاهر و سلامتی مو امری واجب برای همه شماست زیرا شما سزاوار زیبا ترین ها هستید . . امروزه استفاده از کلاه گیس های مختلف در دنیای گریم و شنیون بسیار پرطرفدار است و رنگ و کوتاهی مداومِ موی سر، جای خود را به این کلاه های مویی داده است؛ کلاه گیس اگر بافته شده با موی طبیعی باشد، قاعدتا ظاهری طبیعی تر دارد و قابلیت شستشو، اتو، شنیون و حتی رنگ را دارد؛ بنابراین با داشتن چند مدل کلاه گیس به رنگ دلخواه می توانید بدون آسیب رساندن به موهایتان هر هفته، هر روز یا هر ساعت یک مدل مو را تجربه کنید.
تاریخ انتشار 18 اسفند 1402

بایدها و نبایدهای شستشو و نگهداری شال و روسری

شال و روسری از جمله لوازم ضروری بانوان هستند که طرح، رنگ، بافت و جنس مختلفی دارند. شال و روسری نه تنها می‌تواند زیبایی و شکوه بانوان را بیشتر کند، بلکه می‌تواند از سر و گردن آن‌ها در برابر سرما و گرما محافظت کند. اما برای حفظ زیبایی و کیفیت شال و روسری، باید به نحوه شستشو و نگهداری آن‌ها توجه کافی داشت. در این بخش، قصد داریم برخی از بایدها و نبایدهای شستشو و نگهداری شال و روسری را بررسی کنیم.
تاریخ انتشار 11 اسفند 1402

چگونه انتخاب کیف زنانه می‌تواند بیانگر شخصیت و سبک زندگی شما باشد؟

در عصری که استایل و ظاهر نقش اساسی در برقراری ارتباطات و ایجاد اولین تاثیرات دارند، کیف‌های دستی زنانه فراتر از یک وسیله برای حمل وسایل شخصی، به نمادی از شخصیت، سلیقه و سبک زندگی تبدیل شده‌اند. انتخاب کیف مناسب، می‌تواند پیام‌های متفاوتی به اطرافیان ارسال کند و بیانگر دقت، حس زیبایی‌شناسی و حتی جایگاه اجتماعی فرد باشد. در این بخش، به بررسی چگونگی تاثیر انتخاب کیف بر تصویر شخصی و ادراک دیگران خواهیم پرداخت، و نشان می‌دهیم که چرا یک کیف دستی نه تنها یک انتخاب مد، بلکه یک اظهارنامه شخصیتی است.
تاریخ انتشار 27 بهمن 1402
تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف