شیک ترین برند مانتو شلوار اداری کدام است؟

یکی از دغدغه‌های مهم شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلف، انتخاب یک مانتو شلوار اداری مناسب برای کارکنان است. بهترین مانتو شلوارهای اداری توسط بهترین برندهای تولیدی طراحی می‌شوند و انتخاب بهترین برند مانتو شلوار اداری می‌تواند تاثیر زیادی در روند و عملکرد کارمندان داشته باشد؛ زیرا بهترین مانتو شلوار اداری علاوه بر راحتی کارمندان در فرم اداری برای ساعات طولانی، تاثیر زیادی بر زیبایی شناختی و شیک بودن کارمندان می‌گذارد. با توجه به اینکه شرکت‌های زیادی در کشور به تولید مانتو شلوار اداری می‌پردازند، انتخاب بهترین برند تولیدی مانتو شلوار اداری ممکن است برای برخی از افراد دشوار باشد. در ادامه ضمن برشماری ویژگی‌های مهم بهترین مانتو شلوار اداری، به بررسی بهترین برندهای تولیدکننده مانتو شلوار اداری می‌پردازیم.
تاریخ انتشار 25 مرداد 1403

شومیز ساده و طرفدارای مینیمالیسم!

مینیمالیسم این روزا خیلی باب شده؛ اما قبل اینکه طرفدارش بشیم بهتره که یه چیزایی درباره ش بدونیم. تو این مقاله یه تعریف کوتاه از مینیمالیسم میکنیم و یاد میگیریم چطوری مثل طرفدارای این سبک لباس بپوشیم.
تاریخ انتشار 20 مرداد 1403

چطور لکه و کثیفی را از روی لباس عروس پاک کنیم؟

اگر لکه خون به لباس عروسی شما برخورد کرد، از آب سرد استفاده کنید و لکه را خیس کنید. سپس از محلول آب اکسیژنه ۳٪ استفاده کنید. یک قطره از این محلول لکه را روی لباس بزنید و به آرامی با حوله نرم پاک کنید. در نهایت، لباس را به آرامی شستشو دهید. پس از لکه بری، لباس را به آرامی شستشو دهید. لباس را به آرامی خشک کنید.
تاریخ انتشار 1 مرداد 1403

۷ نکته مهم برای خرید مانتو تابستانی: از جنس و طرح تا شیک‌پوشی

مانتو یکی از اصلی‌ترین لباس‌هایی است که خانم‌ها در تمام فصول سال از آن استفاده می‌کنند،  به همین دلیل برندهای گوناگون و طراحان لباس سعی دارند متناسب با فصل‌های مختلف سال، بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را در بازار به فروش برسانند. انتخاب یک پوشش مناسب در تابستان، یکی از مهم‌ترین نکاتی است که بانوان باید توجهٔ ویژه‌ای به آن داشته باشند تا بتوانند جذابیت ظاهری خود را حفظ کنند،  به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله، به 7 نکتهٔ مهم برای انتخاب مانتو تابستانی اشاره کنیم تا با رعایت آن‌ها بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.
تاریخ انتشار 22 تیر 1403

همه چیز درباره قیمت مانتو اداری

حضور در محیط کار و حفظ ظاهری آراسته و در عین حال رسمی، یکی از دغدغه‌های اصلی خانم‌های شاغل است. انتخاب مانتو و خرید مقنعه اداری مناسب که علاوه بر زیبایی، راحتی و تناسب با محیط کار را نیز به همراه داشته باشد...
تاریخ انتشار 29 اردیبهشت 1403

معرفی بهترین چسب لیفت سینه برای فرم دهی سینه [معرفی 12 محصول]

خانم ها مایل هستند سینه های خود را لیفت کرده و بالا بکشند، بخصوص در موقعیت های خاص مانند رفتن به مهمانی و پوشیدن لباس های مجلسی. سوتین ها به طور طبیعی سینه را تا حدودی بالا می کشند، اما در زیر بیشتر لباس های مجلسی نمی توان از سوتین های معمولی استفاده کرد. استفاده از چسب لیفت سینه در این گونه موارد توصیه می شود.
تاریخ انتشار 19 اردیبهشت 1403

پارچه لینن بهترین انتخاب برای روزهای گرم تابستان 1403

پارچه لینن نام آشنایی برای طرفداران دنیای مد و استایل های ساده و خنک است. در حقیقت اگر تنها اندکی اهل خرید لباس باشید، همکنون حداقل یک لباس با پارچه لینن نچرال یا یک مانتو لینن طرحدار در کمد خود دارید. پارچه لینن یک پارچه بی رقیب در طراحی و تولید لباس های تابستانی محسوب می شود.
تاریخ انتشار 19 اردیبهشت 1403

با 20 مدل بهترین لگینگ ورزشی زنانه، شور و انگیزه‌ی بیشتری در تمریناتتان ایجاد کنید

بهترین لگ ورزشی زنانه (best sports leggings women) ، لگی است که به آسانی با جنب و جوش بدن شما همراهی می‌کند و همزمان از ظاهر جذاب و زیبایی برخوردار است. لگ ورزشی زنانه مناسب برای تمرینات ورزشی در خانه و یا در باشگاه است. ورزش کردن به یکی از فعالیت هایی تبدیل شده که در زندگی امروزه کمتر می‌توانیم به آن بپردازیم و عموما بهانه هایی برای انجام ندادن آن داریم. به همین دلیل بهتر است برای کشیده شدن و تمایل به سمت ورزش برای خودمان اقدامات کوچکی در نظر بگیریم. اقداماتی مثل خرید لباس های ورزش مخصوص علاوه بر تاثیر بر ناخودآگاه ما که باعث میشود میل و رغبت بیشتری به ورزش نشان دهیم، باعث میشود که یک ورزش با کیفیت تر و جذاب تر داشته باشیم.
تاریخ انتشار 18 اردیبهشت 1403

بهترین استایل کلاسیک و اسپرت برای عید 1403

سال ۱۴۰۳ چه تیپی مُد روز است؟ سوالی که اغلب از سوی خانم‌های خوش پوش پرسیده می‌شود. قبل از آنکه به فکر تیپ و استایل باشید، باید رنگ سال را بشناسید. سال ۱۴۰۳ رنگ هلویی، نارنجی ملایم در تنالیته‌های گلبهی مد است. هرچند که شما می‌توانید این رنگ را با سایر تنالیته‌های رنگی مانند بنفش یاسی، سبز روشن، آبی آسمانی و زرد لیمویی ترکیب کنید. انتخاب کت زنانه، کت و شلوار زنانه یا مانتو فرقی نمی‌کند. چرا که انتخاب لباس‌ها در درجه اول طبق سلیقه شما باید خریداری شود. اولویت‌های بعدی در نظر گرفتن شرایط، موقعیت و ترندهای روز است.
تاریخ انتشار 28 اسفند 1402

راهنمای انتخاب مانتو و شلوار اداری

مانتو و شلوار اداری یکی از محصولاتی است که تمامی افراد در زمانی که به محیط های رسمی می روند به ان نیاز دارند. با توجه به این مسئله که این روزها توجه به استایل مد نظر قرار گرفته است و تمامی افراد به دنبال استایل زیبا هستند، خرید مانتو اداری خاص می تواند گزینه مهمی باشد. همچنین، ممکن است برخی از افراد به مانتو اداری سایز بزرگ نیاز داشته باشند تا بتوانند حس خوبی داشته باشند. به همین دلیل، تمامی افراد باید به برخی از نکات توجه داشته باشند تا بتوانند بهترین گزینه را انتخاب کنند.
تاریخ انتشار 5 اسفند 1402

۴ نکته برای خرید از عمده فروشی لباس زیر زنانه

لباس زیر یکی از مهم‌ ترین پوشش‌ ها برای بانوان است زیرا به صورت مستقیم با بدن تماس داشته و نقش مهمی در سلامتی دارد . نکته مهمی که بعد از خرید لباس زیر از عمده فروشی لباس زیر زنانه باید به آن توجه داشته باشید این است که قبل از استفاده حتماً آن را شست و شو دهید . بهترین روش شستن لباس زیر عدم استفاده از ماشین لباسشویی و شست و شو با دست است .
تاریخ انتشار 7 بهمن 1402

انواع پیراهن مجلسی کوتاه برای سال 1403

پیراهن مجلسی کوتاه، یک قطعه لباس شیک و جذاب است که در مجالس و رویدادهای ویژه به کار می‌رود. با طراحی‌های متنوع و جزئیات زیبا، این لباس‌ها باعث افزایش اعتماد به نفس و جذب نظر همراهان می‌شوند.
تاریخ انتشار 19 دی 1402

درباره مقنعه بروجردی نیم چادری

مقنعه های نیم چادری و یا بروجردی از اصلی ترین پوشش و حجاب بانوان ایرانی است. در این مقاله می خواهیم تعدادی از انواع را به صورت خلاصه خدمت شما نشان دهیم
تاریخ انتشار 14 دی 1402

7 نکته برای خرید بهترین لباس زیر که باید بدانیم!

هر انسانی فارغ از جنسیت و سن و سال به لباس زیر نیازمند است. امروزه این البسه با تنوع بالایی در بازار وجود دارند. این تنوع بی نظیر از رنگ، جنس، مدل و غیره ممکن است از جهتی باعث سردرگمی افراد شود. ما در این مطلب 7 نکته ی مهم که در خرید لباس زیر اهمّیت فراوانی دارد را برای شما گردآوری نموده ایم. خواندن این مطلب باعث می شود شما خرید خود را با آگاهی بیشتری انجام دهید.
تاریخ انتشار 3 دی 1402

مانتو عبایی و انواع آن

انواع مانتو عبایی در مانتو فروشی ها موجود است و در فصل تابستان مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع مانتو از سبک های بلند محسوب می شود و در رنگ ها و طرح های متنوع بافته می شود. انواع مانتو عبایی در مانتو فروشی ها موجود است و در فصل تابستان مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع مانتو از سبک های بلند محسوب می شود و در رنگ ها و طرح های متنوع بافته می شود. مانتو های عبایی دارای متریال های مختلفی هستند که می توان آنها را انتخاب خوبی برای فصل تابستان دانست و این مدل مانتو در بین خانم ها بسیار محبوب است که باعث می شود این مدل لباس زنانه هر ساله در 6 ماه اول سال بسیار پرطرفدار باشد زیرا علاوه بر طراحی زیبای آن، بسیار خنک بوده و بیشتر برای دوخت این مانتوها از پارچه های سبک استفاده می کنند. در مطلبی از سایت ژیوا به آن اشاره می کنیم و انواع این سبک لباس زنانه را برای شما شرح می دهیم.
تاریخ انتشار 11 آذر 1402
تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف