نرم افزار CRMچیست؟ تمامی مواردی که باید بدانید!
امروزه، استفاده از نرم افزارهای متعدد مانند نرم افزار CRM و سامانه تیکتینگ مورد توجه قرار گرفته است و کسب و کارها به دنبال مدل های مختلف تبلیغاتی از جمله مدل RFM هستند تا بتوانند به نقاط ضعف و قوت کسب و کارهای خود پی ببرند و همین مسئله می تواند به آنها کمک کند در دنیای پر رقابت کاری به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنند و به موفقیت برسند. بهتر است بدانید هر چقدر استفاده از نرم افزارهای مختلف را بیشتر مد نظر قرار دهید، به همان اندازه به موفقیت های بیشتری خواهید رسید.
مدیریت روابط مشتریان
نرم افزار CRM به معنای مدیریت روابط با مشتریان است. مشتریان قلب تپینده هر کسب و کاری هستند و از زمانی که وارد سایت شما می شوند تا زمانی که خارج شوند داده های زیادی را در اختیار شما قرار میدهند. با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی داده ها را جمع آوری کنید و این مسئله بسیار مهم است و به موفقیت شما کمک می کند.
متمرکز سازی داده ها
مهمترین ویژگی نرم افزار CRM که باعث شده است استفاده از این نرم افزار مد نظر قرار گیرد متمرکزسازی داده هاست. بهتر است بدانید این نرم افزار می تواند تمامی داده های مشتری را ثبت کند و همین امر مزایای زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. زمانی که این نرم افزار را به کار می برد درست مانند زمانی است که برای مشتری خود پوشه کاری تشکیل می دهید و هر زمان که مشتری به کسب و کار بازگردد می دانید که چه مسیری را طی کرده است.
هدفمند کردن کمپین های تبلیغاتی
یکی از ویژگی های بسیار مهم نرم افزار CRM هدفمند سازی کمپین های تبلیغاتی است. این داده ها می توانند اطلاعات هدفمندی را در اختیار شما قرار دهند و به شما کمک می کنند مشتریان خود را به خوبی بشناسید. در نتیجه، کمپین هایی را که به کار می برید دقیقا متناسب با نیازهای مشتریان شماست و همین امر مشتریان کسب و کار شما را به میزان بسیار زیادی افزایش می دهد و باعث می شود که شما به موفقیت های بسیار زیادی دست پیدا کنید و در مسیر کاری خود به یک برند مهم تبدیل شوید.
کدام کسب و کارها به نرم افزار سی آر ام نیاز دارند؟
از جمله سوالاتی که همواره در رابطه با نرم افزار CRM پرسیده می شود در این باره است که آیا این نرم افزار برای کدام کسب و کارها نیاز و ضروری است. به طور کلی، تمامی کسب و کارها چه بزرگ و چه کوچک نیازمند نرم افزار سی آر ام هستند. دلیل اصلی این امر این است که این نرم افزار می تواند داده ها را به خوبی متمرکز کند و اجازه نمی دهد که داده ها از سیستم کاری شما خارج شوند. اما ممکن است این پاسخ بسیار کمال گرایانه باشد. به همین دلیل، استفاده از نرم افزار سی آر ام برای کسب و کارهای بزرگ ضروری و حتی می توان گفت الزامی است.
سامانه تیکتینگ چه فوایدی دارد؟
سامانه تیکتینگ یکی از سامانه هایی است که می تواند به شما کمک کند درخواست های مشتریان خود را به خوبی مدیریت کنید و در نتیجه رضایت مشتریان از کسب و کار شما بالا می رود. به ویژه اگر کسب و کار شما به صورتی است که خدمات ارائه می دهد استفاده از سامانه تیکتینگ بسیار مهم است و شما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. سامانه تیکتینگ تمامی داده های مشتریان را پس از خرید متمرکز می کند و این مسئله نیز می تواند برند شما را به یک برند جذاب تبدیل نماید.
مدل RFM چیست؟
مدل RFM یکی از مدل های قدیمی و سنتی در بازاریابی است که می تواند اطلاعات زیادی را در مورد مشتریان در اختیار شما قرار دهد. با استفاده از مدل RFM می توانید به این موضوع پی ببرید که کدام یک از مشتریان شما وفادار هستند و کدام یک از مشتریان شما در آستانه از دست رفتن قرار گرفته اند. بنابراین، زمانی که این مدل را در کار خود پیاده سازی می کنید به اطلاعات زیادی دست پیدا می کنید و همین امر باعث می شود که کسب و کار شما در مسیر موفقیت قرار گیرد.
برای خرید نرم افزار CRM به کجا مراجعه کنیم؟
تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد نرم افزار CRM در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این نرم افزار داده ها را به خوبی مدیریت می کند و به شما کمک می نماید کمپین های تبلیغاتی خود را به گونه ای هدفمند پیش ببرید و به نتایج بسیار مهمی در کسب و کار خود دست پیدا نمایید. اگر به دنبال مرکز معتبری برای خرید نرم افزار CRM و سامانه تیکتینگ و یا آشنایی با مدل RFM هستید می توانید به سایت جولیو مراجعه کنید و از خدمات گسترده این مرکز بهره مند شوید.